CLAUSTRES
LA CATALUNYA ROMÀNICA
SAN FRANCISCO DE OURENSE
Municipi: Ourense
Província: Ourense

O capitel representa unha escea de tentación e pecado. Aparecen dúas sereas ave con que son tentadas polas súas propias colas entrelazadas e rematadas nunha cabeza de dragón que lles morde a orella e lles fala algo perversa. No espazo central coróase coa cabeza dun boi. Nas caras dos capiteis aparecen un home e unha muller respectivamente. Un home con longa barba ataviado con túnica móstrase en actitude de oración, mentres a muller danza coas dúas mans na cadeira en actitude de xograresa. Ambos os dous personaxes son tentados polas sereas ave que os flanquean, incitándoos ás paixóns. Polo tanto o home reza, en loita coa tentación que representa a muller, asociada coa luxuria e as sereas ave.

El capitell representa una escena de temptació i de pecat. Apareixen dues sirenes-au temptades per les seves pròpies cues entrellaçades i acabades en un cap de drac que els mossega l'orella i els xiuxiueija quelcom de pervers. Al centre trobem el cap d'un bou. En les cares dels capitells apareixen un home i una dona respectivement. L'home, de llarga barba, va habillat amb una túnica i esmostra en actitud de pregària, mentre que la dona balla amb les dues mans als malucs en actitud joglaresca. Ambos personatges són temptats per les sirenes-au, incitant-los a les passions. Per aquest motiu l'home prega i lluita contra la temptació que representa la dona, associada a la luxúria i a les sirenes-au.

El capitel representa una escena de tentación y pecado. Aparecen dos sirenas ave con  que son tentadas por sus propias colas entrelazadas y rematadas en una cabeza de dragón que les muerde la oreja y les habla algo perverso. En el espacio central se corona con la cabeza de un buey. En las caras de los capiteles aparecen un hombre y una mujer respectivamente. Un hombre con larga barba ataviado con túnica se muestra en actitud de oración, mientras la mujer danza con las dos manos en la cadera en actitud de juglaresa. Ambos personajes son tentados por las sirenas ave que los flanquean, incitándolos a las pasiones. Por lo tanto el hombre reza, en lucha con la tentación que representa la mujer, asociada con la lujuria y las sirenas ave.